عادل طالبی+معرفی کانال تلگرام(کاروکسب)

عادل طالبی، کانال تلگرام عادل طالبی، آپارات عادل طالبی، ایمیل مارکتینگ عادل طالبی

چند ماه قبل بود که یکی از دوستان مطلبی رو در مورد پادکست هایی که همیشه گوش می کنند منتشر کردند.

یکی از این پادکست ها، کانال تلگرامی آقای عادل طالبی، به اسم کار و کسب بود.

کانال تلگرام عادل طالبی (کار و کسب)

حدود دو ماهی میشه که همه فایل های صوتی ایشون رو از کانال تلگرامیشون گرفتم و مرتب در اوقات بیکاری گوش میدم. حجم همه این فایل ها تا این لحظه حدود یک و نیم گیگ شده و در حدود سیصد عنوان هست.

این فایل ها بر خلاف بسیاری از پادکست های دیگه که در داخل استودیو و محیط آرام ضبط میشن، در محیط های مختلف و متنوعی مثل محل کار، کنار خیابان و در ماشین شخصی خودشان، تاکسی و حتی در زمان هایی که فرزند آنها در پارک مشغول بازی است و صدای آنها هم شنیده می شود ضبط شده اند و فضای آن به شدت غیر رسمی و خودمانی است.

محتوای فایل ها بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و استارتاپ هستند. گویا ایشان از سال 1370 نزدیک به ده سال برنامه نویسی انجام می داده اند و در اوایل دهه هشتاد شروع می کنند به طراحی سایت. چند سالی برای افراد و سازمان های مختلف سایت طراحی می کنند تا اینکه بالاخره تصمیم می گیرند تا به جای پول درآوردن از طریق برنامه نویسی و طراحی سایت برای دیگران، خودشان سایت بزنند و از طریق فروش محصول و خدمات خود درآمد کسب کنند اما چند تجربه ناموفق در زمینه کسب و کارهای اینترنتی باعث می شود به دنبال علل این شکست ها باشند.

دایم با خودشان فکر می کردند که چطور می شود وقتی من برای دیگران سایت طراحی می کنم آنها موفق می شوند اما وقتی خودم با تمام انرژی و توان برای خودم به دنبال کسب درآمد از سایت خودم هستم موفق نیستم؟

در اینجاست که متوجه می شوند دانستن علم برنامه نویسی برای موفقیت در زمینه کسب و کارهای اینترنتی کافی نیست. سپس در کلاس ها و دوره های مدیریت صنعتی ثبت نام می کنند تا با علم بازاریابی آشنا شوند و بعد از آشنایی و مطالعه در این زمینه حلقه مفقوده ای که همیشه باعث می شد به موفقیت نرسند را پیدا می کنند.

البته در حال حاضر ایشون، دوره های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) رو در سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مدرس برگزار می کنند.

آقای طالبی در سایت متمم هم عضو هستند و می تونید به پروفایل ایشون هم سر بزنید و ارادت ویژه ای هم به محمدرضا شعبانعلی دارند و در فایل های صوتیشون عضویت در سایت متمم و خریدن کتاب مذاکره محمدرضا شعبانعلی رو توصیه کردند.

اگر فرصت کنید و همه فایل های صوتی رو از روز اول از کانالشون دانلود کنید با تعداد زیادی فایل مواجه میشید که خیلی نامنظم و حتی بدون اسم مشخص هستند. البته من بعد از اینکه این وضعیت رو دیدم بهشون پیام دادم و ایشون هم در کمال ادب و متانت پاسخ من رو دادند و گفتند که قراره تمام فایل ها با وضعیت مرتب تری داخل یک وبسایت قرار بگیره.

در حال حاضر هنوز این اتفاق نیوفتاده و به نظر من برای اینکه این فایل ها رو گوش بدید دنبال ترتیب خاصی نباشید. چون اکثر فایل ها به صورت جدا جدا ضبط شدن هر کدام به صورت مجزا هم میتونه حاوی نکات زیادی باشه و بدون اینکه فایل های قبل از اون رو گوش داده باشید می تونید ازش استفاده کنید، هرچند که خیلی بهتره به ترتیب گوش بدید.

همچنین برای اینکه به وبینار عادل طالبی دسترسی داشته باشید، می بایست در خبرنامه ایمیلی ایشون عضو بشید. برای عضویت در خبرنامه روی لینک زیر کلیک کنید و اطلاعات خودتون رو وارد کنید:

لینک عضویت خبرنامه ایمیلی عادل طالبی برای دسترسی به وبینار

همونطور که گفتم این فایل ها بیشتر برای کسانی هست که می خوان وبسایت بزنن، فروشگاه اینترنتی داشته باشن، استارتاپ دارن یا ایده ای در ذهن دارند و قصد دارن اون رو پیاده سازی کنند.

من خودم به خاطر سادگی و بی آلایشی که درلحن صداشون مشهود بود حس اعتماد زیادی نسبت به ایشون پیدا کردم، شاید حسی که تا حد زیادی نسبت به محمدرضای خودمون دارم.

مزیت گوش دادن به این فایل ها این هستش که مثلا اگر کسی قصد داره یک فروشگاه اینترنتی بزنه، دقیقا اسم سایت یا ابزاری که برای ساخت یک فروشگاه نیاز هست نام برده میشه و در صورت لزوم مزایا و معایب اون ها هم گفته میشه.

خیلی از فایل ها در پاسخ به افرادی هست که بهشون پیغام دادند. پیشنهاد می کنم اگر سوالی داشتید و قصد داشتید در محیط تلگرام ازشون بپرسید حتما حتما اسم و فامیل و عکس پروفایل مناسبی داشته باشید تا زودتر به جوابتون برسید.

همچنین در بعضی از فایل ها کتاب هم معرفی می کنند و  صفحاتی از کتاب ها را می خوانند و اگر در آن زمینه تجربه واقعی هم داشته باشند بیان می کنند.

در بسیاری از فایل هایی که از ایشان گوش می دهید حتما نام دوره دیجیتال و بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی را خواهید شنید که از شما دعوت می کنند تا در این دوره ها شرکت کنید و به نوعی تبلیغ هم برای این دوره ها هست.خودشون هم عنوان کردند که در طی این دوره ها روابط بسیاری خوبی با افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند برقرار می کنند و بخشی از نیروهای انسانی خودشون در کسب و کارهاشون رو از اینجا تامین می کنند.

علاوه بر کانال تلگرام، در آپارات هم ویدئوهایی از ایشون هست که می تونید به آدرس آپارات دات کام اِسلَش عادل نقطه طالبی مراجعه کنید.

اسم کانال رو اینقدر در فایل های صوتی با لحن خودشون شنیدم که دیگه حفظ شدم.

ویدئوهای بازاریابی دیجیتال برای مدیران و وبینار مقدمات بازاریابی دیجیتال و روش A.method در سئو و مفهوم parallel scope در بازاریابی دیجیتال و وبینار سنجه هایی از سایت که رصد می کنیم رو میشه از بهترین ویدئوهای خودشون نام برد که همیشه توسط ایشون پیشنهاد میشه.

راستی این رو هم بگم که آقای طالبی به افرادی که قصد دارند استارتاپ راه بندازن یا یه ایده، درست مثل اسنپ میخوان اجرا کنند پیشنهاد می کنه که شعر خاتون و کنیزک از بخش 59 مربوط به دفتر پنجم مثنوی معنوی رو حتما مطالعه کنند. جان مایه این حکایت رو هم می تونید در این پست مطالعه کنید.

5 نظر / نظر خود را در زیر وارد کنید

  1. استاد طالبی که اصرار دارند استاد خطاب نشوند ولی واقعا حق استادی به گردن مخاطبانشون دارند، واقعا اطلاعات فراوان و با ارزشی که رو به رایگان منتشر می کنند که برای هر فعال حوزه کسب و کار اینترنتی بسیار با ارزشه. برخلاف دیگران که بخشی از اطلاعات رو ارائه می دهند و بقیه رو موکول به شرکت در فلان کلاس های آموزشی می کنند ایشون خیلی با حوصله هر انچه فرصت کنند بی دغدغه مطرح می کنند. پیشنهاد می کنم هرگز پیگیری کانال ایشون رو از دست ندید 😉

  2. مثل خیلی از پدر های علوم مختلف نیست که فقط 4 تا مطلب سطحی خونده باشه– هم اطلاعات کافی دارند هم پروژه های خوبی رو اجرا کردن- ایشالا که موفق باشند

دیدگاهتان را بنویسید