فیلم Black Book (کتاب سیاه)+دانلود آهنگ زیبایی از کریس فن هاوتن

فیلم black book, فیلم کتاب سیاه، دانلود فیلم کتاب سیاه، دانلود آهنگ فیلم کتاب سیاه، دانلود آهنگ از کریس فن هافتن، دانلود فیلم black book

فیلم black book (کتاب سیاه) بر اساس آنچه در ابتدای آن آمده، بر اساس واقعیت ساخته شده است. در جنگ جهانی دوم و اشغال هلند توسط نازی ها، یهودی های آن کشور تلاش می کنند تا به بلژیک فرار کنند.

نقش اول داستان که کاریس فن هافتن (Carice van Houten) است به همراه خانواده خود و تعدادی دیگر از یهودیان که همگی ثروتمند هستند سعی می کنند تا با قایق فرار کنند.

در این بین ناگهان در میانه ی راه، نازی ها متوجه می شوند و همه آنها را به رگبار می بندند اما کاریس فن هافتن با زیرکی، خودش را در آب می اندازد و با خوش شانسی از مرگ فرار می کند.

کاریس فن هافتن که در این فیلم با نام اِلیس بازی می کند، در پی سلسله اتفاقاتی به گروهی که بر علیه نازی ها کار می کنند می پیوندد.

با تصمیم این گروه، اِلیس قبول می کند که مُخِ فرمانده آلمانی را بزند تا با جاسوسی از وی، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار هم گروه های خودش قرار دهد.

اِلیس که در این فیلم زیبایی مثال زدنی و جادویی دارد خیلی راحت از این ویژگی زنانه خودش استفاده و بهتر بگم سواستفاده می کنه و خودش رو توی دل فرمانده آلمانی جا میده اما اینقدر در این نقش غرق میشه که دیگه بعد از یکسری از اتفاقات یک دل نه صد دل عاشق این فرمانده خوش تیپ آلمانی میشه.

در این فیلم تا آخرین لحظات باید منتظر اتفاقات و مخصوصا خیانت ها ی غیر منتظره باشین.

کلمه kraut رو در این فیلم یاد گرفتم. وقتی یهودی ها می خواستن آلمان ها رو بین خودشون صدا بزنن از این کلمه استفاده می کردند.

توی دیکشنری نوشته شده که این کلمه به شدت اهانت آمیز است و هیچ وقت ازش استفاده نکنین.

خانم کاریس فن هافتن خواننده هم هست و آهنگ های این فیلم رو خودش خونده.

آهنگی که در زیر برای دانلود قرار دادم مربوط به این فیلم و سکانسی هست که اِلیس مجبوره به همراهی یک از درجه دارهای آلمانی که خونواده اِلیس رو قتل عام کرده، اجرا کنه.

من خیلی دوسش دارم و از روزی که این فیلم رو دیدم تُند تُند دارم گوش میدمش و تا تَهِشو درنیارم حالا حالاها ولش نخواهم کرد.

دانلود آهنگ از کریس فن هافتن به اسم ja-das-ist-meine-melodie 

شاید دوست داشته باشید بخوانید:
فیلم های مورد علاقه من

دیدگاهتان را بنویسید