موتور جستجوی کانال تلگرامی (جستجوگر کانال تلگرام): بهترین سایت برای سرچ مطالب در تلگرام

شاید یکی از قُرها و نق هایی که همیشه به تلگرام میزنیم این باشه که مطالبی که توی این پلتفرم اجتماعی منتشر میشه خیلی سریع در بین هزاران مطالب مفید و غیرمفید دیگه مدفون میشه و پیدا کردن مطالب مفید کار بسیار سختی هست.

به خاطر همین همیشه علاقه مند بودیم که یه موتور جستجوی کانال تلگرامی هم وجود داشت. درست مثل گوگل اما فقط برای تلگرام. برای اینکه بتونیم مطالب و محتوای منتشر شده در تلگرام و همچنین کانال ها رو به راحتی سرچ کنیم.

در کانال تلگرام عادل طالبی، سایت مفیدی در همین رابطه معرفی شد. اسم این سایت تلگرام چنل هست.

سایت تلگرام چنل، جستجوگر هوشمند کانال های تلگرامی هست که تا حدی میتونه مشکل جستجوهای ما در تلگرام رو، البته فقط برای جستجو در کانال ها حل کنه.

همونطور که ما در سایت گوگل عبارت های مورد نظر خودمون رو سرچ می کنیم، در این سایت هم هر عبارتی رو سرچ کنید، در بین تمام کانال های تلگرامی که در این سایت ثبت شده، جستجو انجام میشه و نتایج اون رو میتونید ببینید.

برای استفاده از امکان جستجو در کانال، باید از طریق وارد کردن شماره تلفن و انتخاب رمز ورود، حساب کاربری برای خودتون درست کنید.

مثلاً ما سایت محمدرضا شعبانعلی رو دنبال می کنیم و نمیدونیم آیا کانال تلگرامی هم دارند یا نه؟ اصلا شاید دوس داشته باشیم بدونیم توی چه پست هایی و در چه کانال هایی اسم ایشون اومده.

کافیه اسم ایشون رو در این سایت جستجو کنید.

جستجوگر کانال تلگرامی، سرچ مطلب در تلگرام، جستجو در محتوای تلگرام • جستجوی آسان برای کانال های تلگرامی، موتورجستجو کانال تلگرام، موتور جستجو تلگرام • جستجوگر هوشمند کانال های تلگرامی. موتور جستجوی تلگرامی

همونطور که ملاحظه می کنید نتایج جستجو در دو قسمت کانال ها و پست ها ارائه میشه.

شاید شما علاقه داشته باشید تا در یک حوزه خاص کانال هایی رو دنبال کنید. مثلا علاقه مند به سئو باشد. کافیه عبارت سئو رو جستجو کنید تا کانال های مربوط به این حوزه رو ببینید.

جستجوی آسان برای کانال های تلگرامی، موتورجستجو کانال تلگرام، موتور جستجو تلگرام

همچنین اگر کانال در تلگرام داشته باشید، میتونید کانال خودتون رو در این سایت معرفی کنید. فقط کافیه داخل صفحه اصلی روی گزینه معرفی کانال کلیک کنید و در صفحه ای که باز میشه اطلاعات مربوط رو وارد کنید.

جستجوگر کانال تلگرامی، سرچ مطلب در تلگرام، جستجو در محتوای تلگرام • جستجوی آسان برای کانال های تلگرامی، موتورجستجو کانال تلگرام، موتور جستجو تلگرام • جستجوگر هوشمند کانال های تلگرامی. موتور جستجوی تلگرامی

البته در حال حاضر که دسترسی به تلگرام به راحتی گذشته نیست، اگر پیگیر مطالب یک کانال باشید می تونید از طریق این سایت و بدون استفاده از هیچ ابزاری به محتویات اون کانال دسترسی داشته باشید.

اگر شما هم سایت یا جستجوگر بهتری برای تلگرام می شناسید، ممنون میشم معرفی کنید.

7 نظر / نظر خود را در زیر وارد کنید

  1. سلام این سایتی که معرفی کردید مدتی است که نمیتوان پستها را درآن بازکرد و ارورر500 میدهد آیا راهی برای حل این مشکل هست؟

    1. سلام. آره خودم هم همین الان این مشکل رو متوجه شدم. قبلا درست کار می کرد استش راهکاری به ذهنم نمیرسه.

      1. سلام. کانالتون در جستجوی سراسری تلگرام هست دیگه. نیازی نیست جایی حتما ثبت کنید. این سایت فقط یه سایت کمکی هست.

دیدگاهتان را بنویسید